Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

211 viestiä 69 aihetta- kirjoittanut 250 jäsentä - Uusin jäsen: Random23

Toukokuu 21, 2012, 01:09:10
www.tatuointi.org - forumtatuoinnit / lävistyksettatuoinnit / tattoosAihe: Tarinoitsija tiedustelee tatuointitietoa
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tarinoitsija tiedustelee tatuointitietoa  (Luettu 661 kertaa)
Nuti
Newbie
*
Poissa Poissa

« : Elokuu 10, 2009, 22:55:13 »

Hei!

Heti ensi alkuun, jos joku nettinickini tunteva lukee tämän viestin: Minulla ei ole tatuointeja enkä ainakaan lähitulevaisuudessa ole hankkimassakaan sellaisia.

Sen sijaan teen ystäväni kanssa tarinaa, jossa eräässä vaiheessa puhutaan tatuoinneista. Jupinan realistisuuden takaamiseksi haluaisin kysellä muutamia asioita tatuoinneista ja niiden tekemisestä. Innokkaita vastaajia? Ready, steady, go!

1. Mitä eri värejä tatuoinneissa voi käyttää? Voiko väri olla merkittävästi vaaleampi kuin tatuoidun oma iho? Esimerkkitapauksessa hyvin tummaihoisella hahmolla on vaaleahkonkeltainen tatuointi. Olen kyllä joskus lukenut valkoisista tatuoinneista, mutta onko mitään tietoa, miten tummaihoiselle nakuteltu vaalea tatuointi näkyy?

2. Miten kauan esimerkiksi tavallisen postimerkin kokoisen yksivärisen tatuoinnin tekeminen vie koneella? Entä käsin? (Tarinassa eletään yhdessä kohtauksessa aikaa ennen tatuointikoneet.)

3. Miten tatuointeja pitää "huoltaa" vuosien saatossa? Olen kuullut esimerkiksi uudelleenvärjäämisistä sun muista. Onko se totta, ettei tatuoitua pintaa saa hirveästi hipelöidä juuri tatuoimisen jälkeen?

4. Olen kuullut jostain, ettei tatuointien tekoa kasvoihin suositella. Jos miinustetaan ulkonäölliset syyt, niin mitä haittoja kasvoissa olevissa tatuoinneissa on?

5. Jos tiedätte hyviä linkkejä kysymyksiini liittyen, otan niitä ilomielin vastaan Hymyilee

Kiitos etukäteen tiedoista :3
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio
www.tatuointi.org - forumtatuoinnit / lävistyksettatuoinnit / tattoosAihe: Tarinoitsija tiedustelee tatuointitietoa
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic