Mulla on juuri talla hetkella ensimmainen tatuointini tyon alla (2/3 sessiota tehty) taalla:
http://www.houseoftattoos.nl/Asun valiaikasesti Amsterdamissa, ja yritin myos selvitella ihmisten kokemuksia eri liikkeista paikkaa valitessani. Ankaran googlailun saldo oli kuitenkin aika heikko. Tosta House of Tattoosista loysin pari kehua, mutta siihempa se melkein jaikin. Kavin paikanpaalla ehka kuudessa liikkeessa yleisesti vilkaisemassa ja selaamassa kansioita, kun kuva-aihe oli viela vahan auki. Bodycultiin en kuitenkaan osunut. Loppujen lopuksi paadyin tosiaan tohon liikkeeseen, mutta eipa se valinta mitenkaan ilmiselva ollut ja olisi varmaan hyvin voinut menna toisinkin.
Koska kyseessa on tosiaan ensimmainen tatuointini, on luonnollisesti vaikea verrata paikkaa mihinkaan muuhun, mutta olen ollut ihan tyytyvainen tohon House of Tattoosiin. Aika-arvio (ja hinta) on tosin vahan elanyt. Alun perin piti menna kaksi sessiota, ja joku 500-600e, mutta kaksi taytta paivaa (ja 600e) on jo takana. Valmista pitaisi tulla 31.5. En kuitenkaan valita, koska kuvaideakin on vahan elanyt prosessin myota. Lisaksi paria lisatuntia tai saturaista tarkeampaa mulle on luonnollisesti se itse kuva, ja etta se tehdaan ja suunnitellaan huolella.
Niin ja paikan tatuoijista kuvaa mulle naputtaa Sjap.