Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

211 viestiä 69 aihetta- kirjoittanut 250 jäsentä - Uusin jäsen: Random23

Toukokuu 21, 2012, 01:31:50
www.tatuointi.org - forumtatuoinnit / lävistyksettatuoinnit / tattoosAihe: Mistä kuva aiheelle?
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mistä kuva aiheelle?  (Luettu 1053 kertaa)
HessuHönö
Newbie
*
Poissa Poissa

« : Joulukuu 11, 2010, 14:29:15 »

Tervehdys vain kaikille!

Ajattelin nyt kokeilla, josko täältä saisin apua ongelmaani.

Olen tehnyt vuosia töitä väkivallan parissa ja päivä päivältä se rupesi muuttamaan minua ihmisenä. Lukuisat uhkailut, suoranaiset päällekäymiset ja yleisesti ikävien ihmisten paimentaminen vaati veronsa. Muutuin aina vain enemmän vihaiseksi ja pinna oli lähes koko ajan kireellä. Töissä tuli ylilyöntejä, pienikin naljailu saattoi sekunnissa nostaa kierrokset sataan ja uni ei enään ladannut akkuja. Lopulta tuli se viimeinen niitti, kun ystäväni humalapäissään käyttäytyi uhkailevasti minua kohtaan, missä vaiheessa normaali ihminen kävelisi pois, niin minä suutuin ja pahoinpitelin hänet sairaalaan.

Nyt on työt vaihtunut ja kaikki taas hyvin. Minulla todettiin noiden tapahtumien jälkeen vakava työuupumus sekä keskivaikea masennus (kulkevat ilmeisesti käsikädessä). Ystävän kanssa välit edelleen erittäin hyvät, eikä hänelle luojan kiitos tullut mitään suurempia vammoja. Silti takaraivossa on pelko menneestä ja sen takia haluaisin itselleni tatuoinnin käsivarteen, mitä katsomalla muistutan itseäni siitä, että väkivalta ei ratkaise mitään.

Siinä vähän pohjaa.

Ongelmana onkin se, että en vain keksi mitään kuvaa, millä tämän sanoman ihoon ikuistaisi. Osaako kunnon tatuoijat ehdottaa kuvia sanoman perusteella? Mitä tietoa tässä pitäisi kerätä, jotta kuvan löytyminen helpottuisi? Kaikki apu, kuvaehdotukset ja neuvot ovat tervetulleita.

Kiitän jo etukäteen.
tallennettu
basuuna
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : Joulukuu 11, 2010, 15:25:18 »

Sehän on vaikka jäätelötuutin kuva.
Ihan sama mikä kuva on -kunhan sillä on itselle se merkitys mitä sillä hakee.
Jos minulle tuosta tarinasta tulisi klassinen "rakasta naapuriasi"  eli partaveitsi, nyrkkirauta etc... niin ei välttämättä sinulle merkitsisis mitään. Iskee silmää
tallennettu
HessuHönö
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : Joulukuu 11, 2010, 16:36:23 »

Sehän on vaikka jäätelötuutin kuva.
Ihan sama mikä kuva on -kunhan sillä on itselle se merkitys mitä sillä hakee.
Jos minulle tuosta tarinasta tulisi klassinen "rakasta naapuriasi"  eli partaveitsi, nyrkkirauta etc... niin ei välttämättä sinulle merkitsisis mitään. Iskee silmää

Ymmärrän kyllä sen, mutta pointtina tässä oli juurikin se, että sinulle tulee heti mieleen partaveitsi ja nyrkkirauta. Siinä on jo 2 hienoa ehdotusta. Itsellä kun ei tullut mieleen yhtään mitään. Eli avun ja esimerkkien avulla toivon saavani jotain omaa visiota siitä, mitä nahkaani haluan.

Tiedän vain, että tatuointi tulisi vasempaan käsivarteen, mistä se yhdistyisi toiseen tatuointiin, mikä tulee vasemman rinnan kohdalle. Jos nämä saisi jotenkin yhdistettyä polyneesialaisen tribalin avulla, niin olisin äärimmäisen tyytyväinen.

Toivottavasti jotenkin ymmärsitte.. Tämmöstä hömppää: http://www.pink-ink-tattoos.com/helen-porter-blog/2009/09/full-sleeve-polynesian-tattoo-inspired-by-the-rock-dwayne-johnson.htm
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio
www.tatuointi.org - forumtatuoinnit / lävistyksettatuoinnit / tattoosAihe: Mistä kuva aiheelle?
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic