Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

211 viestiä 69 aihetta- kirjoittanut 250 jäsentä - Uusin jäsen: Random23

Toukokuu 21, 2012, 01:41:23
www.tatuointi.org - forumtatuoinnit / lävistyksettatuoinnit / tattoosAihe: Tatuoijaksi...ko?
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tatuoijaksi...ko?  (Luettu 4172 kertaa)
whiima
Newbie
*
Poissa Poissa

« : Keskuu 30, 2008, 21:33:06 »

Niin niin, varmasti tekijöille ikuisuus kaura kysymys, mutta miten se nyt "aikuisten oikeesti" menee se tatuoijaksi tuleminen?  Pyörittää silmiään
Onko se niin että kun portfolion kanssa talsii puljuun ja jos hakijalla potenttiaalia riittää ja tilanne on sopiva pääsee "oppi-pojaksi"?
Minkäslainen skaala töitä sitä sitten pitäisi olla tehtynä ja miten se kisällöinti noin muuten toimii?
Auttakaa angstista, ei sitä enää teinejä olla (vaikka hymiöiden käytöstä voisi luullakkin) joten ei se niin helppoa ole se liikkeeseen meneminen Vaikenee Virnistää Sitähän vaikka nolaa itsensä tyhmillä kysymyksillä, vai mitä Pyörittää silmiään
tallennettu
jarkki
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : Keskuu 30, 2008, 22:13:37 »

Eiköhän kaikista fiksuinta o käydä kysymässä tilanteesta paikan päällä, ja siitä sitte eteenpäin tapauskohtaisesti jos kiinnostusta löytyy puolin sun toisin - ei kai voi yleistää et "näin tullaan tatskariksi"..
tallennettu
Siddi
Vieras
« Vastaus #2 : Syyskuu 08, 2008, 19:10:15 »

Tässä tuli itse hommattua kone reilu 2 viikkoa sitten ja nyt on jo muutama kuva tullut tehtyä, lähinnä näin alkuun kavereille Hymyilee Hyvin on kaikki tähän mennessä tehdyt kuvat onnistuneet ja lisää "täytyis" kokoajan tehdä.. Yllätyin hieman siitä että kuinka helppoa tuo tatuointien tekeminen on, vaikka aluks luulin että se on helvetin vaikeaa. Onhan se tietysti, riippuen kuvasta  Pyörittää silmiään Mutta hyvin tässä on päästy alkuun ja varmasti tulen viihtymään täällä foorumilla ja kyselemään kaikesta mahdollisesta!

Tervehdys taloon kaikille tasapuolisesti!!  Virnistää
tallennettu
skulls
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : Joulukuu 08, 2008, 00:00:36 »

NO nyt tärppäsi.
jos sinua kiinnostaa tulla tatuojaksi niin ota minuun yhteyttä sähköpostilla.

olen ehkä henkilö kuka voisi auttaa sinua.

jaibi88@hotmail.com
tallennettu
Kisu
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : Toukokuu 06, 2009, 15:53:59 »

Minä ostin myös koneen (ei varmaan mikään huippusupervehe, mutta jos sillä nyt alkuun pääsisi) ja portfolio on kasassa (voisi tieten hiukan päivittää sitäkin).
Tatuointien teosta olen tosissani haaveillut moooonta vuotta ja mielelläni tulisin jollekin oppiin. Eli oululaiset tatuoijat, täällä olisi oppilas odottelemassa...
tallennettu

No pain, no gain.
Lisko
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : Lokakuu 11, 2010, 14:47:10 »

Moi, liityin kans tänne forumille kun oon hommannu koneen ja nyt oon tehny itelleni kolme kuvaa ja pari kuvaa kavereille. Oon kyl kans ite yllättyny siitä kuinka smoothisti sen koneen voikaan saada surraamaan tossa iholla. Hymyilee Ja siitä oon erityisen positiivisesti yllättyny kun se ei sattunu yhtään ja se tuntu enemmä.. mukavalta ku mitenkää epämiellyttävältä ja ei siitä verta tai muutakaan sotkua liiemmin synny. nyt uusimpana ostoksena hankin värejä ja aattelin tutustuu värillisten tatkojen maailmaan, samal tuli hankittuu siirtopaperii mut se tuntuu jotenki turhalta viel.. oon freehandinä suoraa iholle lyöny aikasemmin. harjotusnahkaaki tuli pikkasen ostettua kun appelsiinit ei kauheesti tykänny ku niitä tökin. mut on kyl ollu paras ostos pitkään aikaan kun aina voi lyödä kun tekee mieli. mutta olis se kyllä joskus kivaa oppia ihan joltai gurulta kunnon kiemuraa ja käykyrää ja tatuoitua kuvilla ja sanoilla eläväks tarinaks, kuvis on nii paljo sanomaa. mukavaa tulla uudelle foorumille!
tallennettu

joka ulottuvuudessa
basuuna
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : Joulukuu 11, 2010, 15:30:23 »

Jaahans.
MUISTAKAA-
ottakaa kuvia niistä väännöksistä.
katsokaapas niitä sitten vaikka viikon päästä tai laittakaa nettiin tänne sivustoille jos se tuntuu että ompas helppoa ja kyllä tässä kat von deekin on amatööri kun meikä vetää!
En halua dissata ketään tässä mutta  EPÄILEN että tässä ei ilman kenenkään oppeja voi olla niin hyvä että ensimmäiset kuvat kestää päivänvalon.
Vaikka osaisi piirtää miten hyvin niin ei se iholle piirtely nyt iahn sama ole.
TEkemällä oppii mutta itsekritiikki on tärkeää ja PUHTAUS! Iskee silmää
tallennettu
Lisko
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #7 : Joulukuu 20, 2010, 11:41:11 »

Ei mun mielest tarvi olla ees mikään huippupiirtäjä tai taiteilija jos ne tatuoinnit mitä tekee itelleen tai muille on sellassia tärkeitä ja tottakai itse ja ne joille tekee tietää ottaa harjotteluna sen jos on kyseessä uusi tatuoija, ja oon samaa mieltä että ei se aluks mitenkään helppoa ole, kyl se vaatii totuttelua ja hyvää kipukynnystä ja tietty paranemisajat kun ei ketään voi kokoajan lyödä. pitää antaa välillä parantuakkin. ite oon alottanu ihan tikku-ukoista ja erilaisista kuvioista että oppii tekee viivoja ja tämmöstä. perusasioista se on lähettävä että oppii. liikkees ois siistiä, pääseekö sellasiin tyyliin työharjotteluun tms?
tallennettu

joka ulottuvuudessa
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio
www.tatuointi.org - forumtatuoinnit / lävistyksettatuoinnit / tattoosAihe: Tatuoijaksi...ko?
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic