Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tarkempi haku

211 viestiä 69 aihetta- kirjoittanut 250 jäsentä - Uusin jäsen: Random23

Toukokuu 21, 2012, 02:13:48
www.tatuointi.org - forumtatuoinnit / lävistyksettatuoinnit / tattoosAihe: Tatuointi selkään, ihon kunto....
Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tatuointi selkään, ihon kunto....  (Luettu 1410 kertaa)
Sarika
Newbie
*
Poissa Poissa

« : Helmikuu 13, 2009, 14:05:43 »

En ole varmaan ainoa joka aihetta miettii/on mietiskellyt...

Eli minulla on ollut teininä ongelmia ihon kanssa ja näppyä yms on ollut, samat ongelmat ilmenivät uudestaan kun olin raskaana. Pikkuhiljaa taas on iho normi kunnossa, mutta kun olen tälläinen kovin vaalea ihoinen, näkyy selässä vaaleita arpia (joo, tyhmä minä kun mennyt rapimaan...)
Arvet eivät ole tuntuvia ihomuutoksia vain näkyviä, mahtaakohan tuollaisiin kuitenkin suht pieniin arpi kohtiin edes kannatta suunnitella ottavansa tatuointia  Pyörittää silmiään ?

Ja sekin vielä, että kynnys on suuri mennä "esittelemään" omaa rumaksi mennyttä ihoa, vaikka kovasti selkäänkin kuvan tahdon (ja varmaan on jos jonkin moista nahkaa kokeneet tatuoijat nähneet...)
tallennettu
Ev0
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : Maaliskuu 04, 2009, 11:13:33 »

Jos on oletettavissa muutoksia ihossa (venymisiä yms.) kohdassa johon tatuointi tulee jättäisin ehkä itse tatuoinnin väliin. Kuitenkin suosittelisin kysymään asiaa ammattilaiselta eikä arvaajalta =P
Itselläni on selässä pieniä läikkiä ja luomen pullistumia jotka jäivät ainakin nätisti alle.
tallennettu

I'm not Blood of Your Blood. I'm no son of your God.
Ramires
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : Maaliskuu 06, 2009, 21:24:53 »

Yleensä itse aiheutetut/leikkaus arvet eivät ole este ottamaan tatuointia kunhan arvet ovat saanet parantua riittävän kauan, itselläni on tatuointi tehty leikatun luomen arven päälle eikä siinä ollut mitään ongelmaa tatuoitsijan mielestä. Pyörittää silmiään

Eikä ainakaan parin vuoden jälkeen ole mitään ihmeellistä ole tapahtunut arvelle, nyt sitä vaan ei kukaan huomaa vaan näkee ainostaan tatuoinnin. Hymyilee leveästi

Aina kannattaa ainakin kysy tatuoitsijalta mitä hän on mieltä. Epävarma
tallennettu

Tattoos Forever!
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio
www.tatuointi.org - forumtatuoinnit / lävistyksettatuoinnit / tattoosAihe: Tatuointi selkään, ihon kunto....
Siirry:  

Theme orange-lt created by panic